نارضایتی فرهنگیان از وضعیت بیمه‌‌های تکمیلی

آوای فرهنگی – سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در سال جدید در قرارداد با شرکت‌های بیمه دقت لازم را به کار برد، گفت: فرهنگیان از شرکت‌های بیمه‌ای که آموزش و پرورش با آنها قرارداد بسته، ناراضی هستند…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، سیدمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی فرهنگیان از بیمه تکمیلی که برای آنها در نظر گرفته شده ، گفت: فرهنگیان از شرکت‌های بیمه‌ای که آموزش و پرورش با آنها قرارداد بسته، ناراضی هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرهنگیان در مورد کاهش میزان تعهدات، کاهش مراکز تحت پوشش در بیمه تکمیلی جدید ناراضی هستند؛  فرهنگیان خود بهتر می‌توانند شرکت بیمه مطلوب را انتخاب کنند و این کار باید با نظرسنجی از آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در سال جدید در قرارداد با شرکت‌های بیمه دقت لازم را به کار برد، اظهار کرد: این وزارتخانه باید به دنبال شرکت‌هایی باشد که فرهنگیان می‌خواهند و تامین منافع فرهنگیان را درنظر بگیرند نه شرکت‌های که خودشان انتخاب کرده باشند.

میرزاده بیان کرد: در سال‌های گذشته بیمه فرهنگیان طلایی بود و معلمان از آن بسیار رضایت داشتند؛ در این بیمه فرهنگیان هنگام درمان پولی پرداخت نمی‌کردند و آموزش و پرورش هزینه‌های درمانی آنها را تصویه می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شمرای اسلامی در پایان افزود: آموزش و پرورش باید تمام شرکت‌های بیمه را بررسی کند سپس با شرکتی که شرایطش به منفع معلمان است قرارداد ببنند نه شرکتی که قرارداد با آن به نفع مدیران باشد.

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید