بازدید مشاورمدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان عشایر کشور در مشهد مقدس+تصاویر

آوای فرهنگی – محمدقاسمی مشاورمدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه آثار و صنایع دستی بومی محلی دانش آموزان عشایر سراسرکشور در سیاه چادر و غرفه سیستان و بلوچستان حاضر و از دست اندرکاران اداره عشایر استان تقدیرکرد…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، غلامرضا محمدقاسمی مشاورمدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و مدیرکل سابق آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در بازدید از نمایشگاه آثار و صنایع دستی بومی محلی دانش آموزان عشایر سراسرکشور که در اردوگاه دانش آموزی ثامن الحجج (ع) مشهد مقدس در حال برگزاری است ، در سیاه چادر و غرفه دانش آموزان عشایر سیستان و بلوچستان حاضر و از دست اندرکاران اداره عشایر استان با اهدای لوح یادبود و هدیه ، تقدیرکرد.

وی همچنین در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش عشایر کشور که در این اردوگاه در حال برگزاری است ، شرکت و ضمن عرض خیرمقدم به مدیرکل و روسای ادارات آموزش و پرورش عشایر کشوربا اشاره به سختی های کار معلمان مدارس عشایری نسبت به مدارس روستایی و شهری گفت: عشق خدمت در حرفه معلمی حوزه عشایری موجب نگهداشت نیرو در مناطق محروم کشور است.

مشاورمدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ان شاء الله درمدت حضور به روسای آموزش و پرورش عشایر و دانش آموزانشان در جوار بارگاه امام هشتم(ع) خوش بگذرد.

اعزام ۳۱ دانش آموز به اردوی هجدهمین اردوی کشوری دانش آموزان عشایر کشور

آزاد رئیسی مدیراداره آموزش و پرورش عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار آوای فرهنگی گفت: ۳۱ دانش آموزان پسر از مقاطع متوسطه اول و دوم  در یک اردوی ۵روزه  با هدف سیاحت و زیارت همچنین آشنایی با اداب، رسوم و فرهنگ عشایر سایر استانها و تقویت مهارت های زندگی در مشهد مقدس حضور دارند.

وی افزود: از برنامه های دانش آموزان در این اردو ، جشنواره بازیهای بومی و محلی، مسابقات قرآن و چادرزنی عشایر بود که برگزار گردید.

به گزارش آوای فرهنگی ، هجدهمین دوره اردوی کشوری دانش آموزان عشایر به میزبانی مشهد مقدس با حضور دانش آموزان عشایر ۲۲ استان  کشور از۱۴لغایت۱۹ تیرماه درحال برگزاری می باشد.

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید