نظرسنجی/عدم رضایت فرهنگیان ازعملکرد اسکان فرهنگیان در نوروز۹۶ +تصویر

آوای فرهنگی –  یک نظرسنجی که بر روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است ، نشان می‌دهد۶۳درصد از شرکت کنندگان در آن  ، گزینه ضعیف را به عملکرد اسکان فرهنگیان در نوروز۹۶ را انتخاب کرده اند…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، یک نظرسنجی که بر روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است ، تا لحظه انتشارخبر ازمجموع ۳۲۷۱ نفر شرکت کننده درآن ۲۰۶۷ نفر یعنی ۶۳درصد گزینه ضعیف را به عملکرد اسکان فرهنگیان در نوروز۹۶ را انتخاب کرده اند که این نشان ازعدم رضایت ازارائه خدمات رفاهی وزارت آموزش و پرورش به جامعه فرهنگیان دارد.

همچنین بر اساس آمار ۳۲۷۱ نفر شرکت کننده در این نظرسنجی ۱۳درصد گزینه متوسط ، ۱۱درصد گزینه خوب و ۱۲درصد رای به گزینه عالی داده اند.

اواسط اسفندماه ۹۵ و قبل ازشروع فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در نوروز ، باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در پاسخ به سوالی درباره نارضایتی فرهنگیان از کیفیت برخی مراکز و اینکه از امکانات بهداشتی مناسبی برخوردار نیستند، گفته بود : ما معتقدیم مدرسه و کلاس درس، جای اسکان و اقامت نیست،‌ بلکه جای سوادآموزی است، اما ناچار هستیم، چرا که برخی از مکان‌ها، امکانات گردشگری ندارند و یا همکاران ممکن است؛ توان مالی برای رفتن به مکان دیگر و یا هتل را نداشته باشند. بنابراین حداقل‌هایی را در نظر گرفته‌ایم و مطمئن هستیم هر کاری کنیم، باز هم کلاس درس، محل اقامت نمی‌شود و همیشه این مشکل وجود داشته است.

حال با توجه به این نظر سنجی که نشان ازعدم رضایت شرکت کنندگان در آن را دارد ، باید دید وزارت آموزش و پرورش چه تمهیداتی برای استقبال از فرهنگیان در اسکان تابستانی فراهم نموده است.

انتهای پیام/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاه کاربران (۱ دیدگاه)

  1. آخه این چه وضعی می باشد که هنوز سایت اجازه انتخاب نداده سایت که خودتان پر کردید می نویسد پر می باشد. ای کاش همه چیز عادل بود.

دیدگاهتان را بنویسید