نامه سرگشاده جمعی از معلمان حق التدریس به رییس‌جمهور/زندگی برای‌مان سخت شده است، از حرف‌های تکراری خسته‌ایم

آوای فرهنگی – جمعی از معلمان حق‌التدریس نامهٔ سرگشاده‌ای از وضعیت خود به رئیس جمهور نگاشتند و خواستار رسیدگی سریع‌تر به مشکلاتشان شدند…

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، جمعی از از معلمان حق‌التدریس نامه سرگشاده و انتقادی به رئیس جمهور نگاشتند که در زیر می‌خوانید:

«سلام

بی مقدمه شروع می‌کنیم؛ زندگی برای‌مان سخت شده است، از حرف‌های تکراری خسته‌ایم، از شعار بیزاریم، دیگر توان شنیدن وعده و وعیدهای پوچ را نداریم، سالهاست گوشمان را از قول‌های بی عمل پرکرده‌اند وقلبمان را با وعده‌های دروغین رنجانیده‌اند، هرمهر ماه به امید مهری بوده‌ایم، اما آنچه به ما رسید پراز بی مهری بود.

رئیس جمهور محترم سخنی با شما دارم؛ آیا شده است فقط به عنوان یک مستمع، دقیقه‌ای پای صحبت یک معلم حق‌التدریس بنشینید و چند کلمه با او گفتگو کنید؟ آیا تاکنون پای درد و دل آقایی نشسته‌اید که یک معلم حق‌التدریس است و می‌خواهد خرج خانواده بدهد، اما حقوق ۷۰۰ هزارتومانی اش ۶ ماه یکبار پرداخت می‌شود؟ آیا صدای آموزگار خانمی را شنیده‌اید که برای آموزش فرزندان میهن‌اش ساعت‌ها در جاده‌های صعب‌العبور می‌رود و جان می‌فرساید؟ از حق بیمه‌شان بگذریم که یا پرداخت می‌شود یا نمی‌شود…

به جرات می‌توانیم بگوییم ۸۰ درصد یا بیشتر آموزگارانی که در این چند سال وارد آموزش و پرورش شده‌اند، فقط و فقط بخاطر داشتن سهمیه و یا رابطه بوده است حتی افرادی که از طریق آزمون قبول شده‌اند، نیز این‌گونه بوده‌اند. معلمان حق‌التدریس عاشقانه در بدنه آموزش و پرورش به کار مشغولند اما به خاطر همین بی‌عدالتی‌ها چندین سال است پشت درهای بسته مانده‌اند، تا کی می‌خواهید در خواب بمانید؟

وقت آن رسیده است که آبی به صورت بزنید و چشم بگشایید؛ آنچه به عرضتان می‌رسانند بیشتر مواقع اشتباه محض است.

پیاده شوید وقدمی بزنید، آنچه شما فکر می‌کنید درشهر نمی‌گذرد، در شهر آن می‌گذرد که مردم می‌بینند. وقت آن رسیده که تدبیری بیندیشید نگذاریدحامیانتان از دولت امید، ناامید گردند.

معلمان حق‌التدریس ماده ۱۷ تبصره ۱۰ از شما بزرگوار انتظار رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلاتشان را دارند و خواستار تعیین تکلیف هستند. پیشاپیش از پیگیری مسوولانه شما کمال تشکر راداریم و برایتان سلامتی و موفقیت روزافزون آرزو می‌کنیم.

از طرف معلم‌های حق‌التدریس ایران»/مهر

انتهای خبر/

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری آوای فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید